فکس نامه 3 ساله شد/70000 ریال هدیه I.T.P   به هر یک از اعضا

فکس نامه 3 ساله شد/70000 ریال هدیه I.T.P   به هر یک از اعضا

فکس نامه موسسه I.T.P در زیر سایه نام مقدس پروردگار متعال و با تلاش شبانه روزی پرسنل این موسسه، توانست یک سال دیگر را در راستای خدمت رسانی به اطلاع رسانی صنعت مرغداری ایران عزیزمان سر کند.

در این مسیر هم تشویق شدیم هم دشنام شنیدیم، هم تهدید شدیم و هم حمایت شدیم، همه و همه را به فال نیک می گیریم و شربت آگاهی و مطلع شدن را به کام وجود شما دادیم. از تمام موسسات دولتی و غیر دولتی، شرکتهای تولیدی و خدماتی و بیش از 65 منبع اعلام قیمت که صمیمانه در کنار ما بودند و با اطمینان خود، باعث هر چه غنی تر شدن بار مطالب فکس نامه شده اند تشکر می نماییم.

به همین مناسبت تا تاریخ 15/6/87 هر یک از اعضا و مخاطبین موسسه I.T.P که تا کنون نتوانسته اند از سیستم موبایل نامه موسسه استفاده نمایند، می توانند با 70000 ریال تخفیف، مبلغ 230000 ریال جهت عضویت یک ساله این سیستم پرداخت نمایند. قابل ذکر است اعضا موبایل نامه می توانند هر روز بین ساعت 12 تا 14 هر روز آخرین قیمت معالمه شده نهاده ها من جمله جوجه یکروزه، مرغ زنده، ذرت، کنجاله سویا، متیونین و لایزین را دریافت نمایند. از آنجایی که موسسه I.T.P هیچ گونه خرید و فروشی را در سیستم خود ندارد قیمتهای اعلام شده، قیمتهای کف بازار می باشد و قیمتهایی می باشد که بدون واسطه و دلال اعلام می گردد. امید است این هدیه ناقابل باعث ایجاد تعاملی دو طرفه و روزانه گردد.

 
کلمات کلیدی i.t.p فکس نامه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com